Календарне планування уроків біологія 6 клас
(70 годин – 2 години на тиждень, із них 6 годин – резервних)
Складено згідно навчальної Програми з біологія для 6 – 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
Затвердженї Міністерством освіти і науки України
наказ МОН України від 07.06 2017 р. № 804 "Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
| № з/п | Дата | Корекція дати | Тема уроку | Лабораторні, практичні роботи, дослідницькі практикуми | Домашнє завдання | |
| Вступ (4 години) | ||||||
| 1 | | | Первинний інструктаж з ТБ під час занять з біології Біологія – наука про життя. | | Опрацювати § стор. | |
| 2 | | | Науки, що вивчають життя. Методи вивчення організмів. | | Опрацювати § стор. | |
| 3 | | | Основні властивості живого. | | Опрацювати § стор. | |
| 4 | | | Різноманітність життя (на прикладах тварин, рослин, грибів, бактерій). Поняття про Віруси. | | Опрацювати § стор. | |
| Тема 1. Клітина (10 годин) | ||||||
| 5 | | | Клітина - одиниця живого. Історія вивчення клітини. | | Опрацювати § стор. | |
| 6 | | | Збільшувальні прилади. Лупа. Мікроскоп. | Практична робота№1:Будова світлового мікроскопа та робота з ним. | Опрацювати § стор. | |
| 7 | | | Загальний план будови клітини | Практична робота№2: Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа. | Опрацювати § стор. | |
| 8 | | | Будова рослинної клітини. | Лабораторне дослідження1: Будова клітини листка елодеї. | Опрацювати § стор. | |
| 9 | | | Будова рослинної і тваринної клітини. | Лабораторне дослідження2: Рух цитоплазми в клітинах листка елодеї. | Опрацювати § стор. | |
| 10 | | | Надходження речовин у клітину. | | Опрацювати § стор. | |
| 11 | | | Утворення нових клітин. | | Опрацювати § стор. | |
| 12 | | | Ріст клітин. | | Опрацювати § стор. | |
| 13 | | | Основні положення клітинної теорії. | | Опрацювати § стор. | |
| 14 | | | Узагальнення вивченого по темі «Клітина» | | Повторити матеріал теми | |
| Тема 2. Одноклітинні організми (9 годин) | ||||||
| 15 | | | Бактерії – найменші одноклітинні організми. Будова, поширення, розмноження бактерій. Роль бактерій у природі та значення в житті людини. | Лабораторне дослідження3 Спостереження інфузорій. | Опрацювати § стор. | |
| 16 | | | Хламідомонада, хлорела – одноклітинні рослини (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі). | | Опрацювати § стор. | |
| 17 | | | Евглена зелена, амеба, інфузорія - одноклітинні тварини (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі). | | Опрацювати § стор. | |
| 18 | | | Хвороби людини, що викликаються одноклітинними тваринами (на прикладі малярійного плазмодія і дизентерійної амеби). | | Опрацювати § стор. | |
| 19 | | | Дріжджі – одноклітинні гриби. | | Опрацювати § стор. | |
| 20 | | | Вольвокс - колоніальний організм. | | Опрацювати § стор. | |
| 21 | | | Губка та ульва (зелений морський салат) - багатоклітинні організми. | | Опрацювати § стор. | |
| 22 | | | Міні-проект (за вибором) Чому скисає молоко? Корисний йогурт. Живі фільтри. | | Опрацювати § стор. | |
| 23 | | | Узагальнення вивченого по темі «Одноклітинні організми» | | Повторити матеріал теми | |
| Тема 3. Рослини (22 години) | ||||||
| 24 | | | Рослина – живий організм. | | Опрацювати § стор. | |
| 25 | | | Фотосинтез як характерна особливість рослин. | | Опрацювати § стор. | |
| 26 | | | Живлення (мінеральне, повітряне) рослин. | | Опрацювати § стор. | |
| 27 | | | Дихання рослин. | | Опрацювати § стор. | |
| 28 | | | Рухи рослин. | Дослідницький практикум Дослідження процесу росту вегетативних органів. | Опрацювати§ стор. | |
| 29 | | | Будова рослини. Органи рослин. | | Опрацювати § стор. | |
| 30 | | | Клітини рослин. Тканини рослин. | | Опрацювати § стор. | |
| 31 | | | Корінь: будова, основні функції (поглинання води та укріплення у ґрунті). | Лабораторне дослідження4 будова кореня; | Опрацювати § стор. | |
| 32 | | | Узагальнення вивченого по темі «Рослини ч.1» Контрольна робота №1 | | Повторити матеріал теми | |
| 33 | | | Пагін. Його будова, | Лабораторні дослідження5,6 будова пагона; будова бруньки; Дослідницький практикум Спостереження за розвитком пагона з бруньки. | Опрацювати§ стор. | |
| 34 | | | основні функції (фотосинтез, газообмін, ріст, випаровування води, транспорт речовин). | Дослідницький практикум Транспорт речовин по рослині. | Опрацювати§ стор. | |
| 35 | | | Різноманітність та видозміни вегетативних органів. | Лабораторне дослідження7 будова цибулини, кореневища, бульби картоплі, коренеплоду (на прикладі моркви); | Опрацювати§ стор. | |
| 36 | | | Розмноження рослин: статеве та нестатеве. Вегетативне розмноження рослин. | Дослідницький практикум Вегетативне розмноження рослин. | Опрацювати§ стор. | |
| 37 | | | Квітка - орган статевого розмноження. | Лабораторне дослідження8 будова квітки; | Опрацювати § стор. | |
| 38 | | | Суцвіття. | | Опрацювати § стор. | |
| 39 | | | Запилення. | | Опрацювати § стор. | |
| 40 | | | Запліднення. | | Опрацювати § стор. | |
| 41 | | | Насінина. | Лабораторне дослідження9 будова насінини; Дослідницький практикум Дослідження умов проростання насіння. | Опрацювати§ стор. | |
| 42 | | | Плід, поширення плодів. | Лабораторне дослідження10 будова плода; | Опрацювати § стор. | |
| 43 | | | Поняття про класифікацію рослин. | | Опрацювати § стор. | |
| 44 | | | Міні-проект (за вибором): 1)Листопад. 2)Квіти і комахи. 3)Рослини мандрівники.4)Рослини хижаки. | | Опрацювати § стор. | |
| 45 | | | Узагальнення вивченого по темі «Рослини ч.2» | | Повторити матеріал теми | |
| Тема 4. Різноманітність рослин (13 годин) | ||||||
| 46 | | | Способи класифікації рослин(за середовищем існування, будовою, розмноженням, тощо.) Водорості (зелені, бурі, червоні, діатомові). | Лабораторне дослідження11 Будова зелених нитчастих водоростей. | Опрацювати § стор. | |
| 47 | | | Мохи. | Лабораторне дослідження12 Будова моху. | Опрацювати § стор. | |
| 48 | | | Папороті, хвощі, плауни. | Лабораторне дослідження13 Будова папоротей. | Опрацювати § стор. | |
| 49 | | | Міні-проект (за вибором) Як утворився торф і кам’яне вугілля? Викопні рослини. | | Опрацювати § стор. | |
| 50 | | | Голонасінні. | Лабораторне дослідження14 Будова голонасінних. | Опрацювати § стор. | |
| 51 | | | Покритонасінні (Квіткові). | | Опрацювати § стор. | |
| 52 | | | Покритонасінні (Квіткові). | | Опрацювати § стор. | |
| 53 | | | | Практична робота№3: Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин. | Опрацювати § стор. | |
| 54 | | | Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури). | Практична робота№4: Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах. | Опрацювати § стор. | |
| 55 | | | Життєві форми рослин. Рослинні угруповання. | | Опрацювати § стор. | |
| 56 | | | Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини. Сільськогосподарські рослини. | | Опрацювати § стор. | |
| 57 | | | Екскурсія Різноманітність рослин свого краю. | | Опрацювати § стор. | |
| 58 | | | Узагальнення вивченого по темі «Різноманітність рослин» | | Повторити матеріал теми | |
| Тема 5. Гриби (12 годин) | ||||||
| 59 | | | Особливості живлення грибів. | | Опрацювати § стор. | |
| 60 | | | Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло. | Лабораторне дослідження15 Будова шапинкових грибів. | Опрацювати § стор. | |
| 61 | | | | Практична робота№5: Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості. | Опрацювати § стор. | |
| 62 | | | Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло. | Лабораторне дослідження16 Будова цвілевих грибів (за допомогою оптичного мікроскопа) | Опрацювати § стор. | |
| 63 | | | Розмноження та поширення грибів. | | Опрацювати § стор. | |
| 64 | | | Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби; лишайники; | | Опрацювати § стор. | |
| 65 | | | Сапротрофні – цвільові гриби; паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини). | | Опрацювати § стор. | |
| 66 | | | Значення грибів у природі та житті людини. | | Опрацювати § стор. | |
| 67 | | | Контрольна робота №2 | | Опрацювати § стор. | |
| 68 | | | Узагальнення «Будова та життєдіяльність організмів» | | Повторити матеріал теми | |
| 69 | | | Міні-проект Гриби у біосфері та житті людини. | | Повторити матеріал теми | |
| 70 | | | Екскурсія Вивчення рослинних угруповань. | | | |
Комментариев нет:
Отправить комментарий